Bedava Oyun İndir, Online Flash Oyun Oyna, Oyun Yükle, Oyun Yapımı, Game Maker, Oyun Yamaları
Sitemizden Daha fazla yaralanmak İçin Lütfen Üye Olunuz Bedava Oyun indir,Online Flash Oyun Oyna,Oyun Yükle,Oyun Yapımı,Game Maker,Oyun Yamaları Seni bekliyor

O game Bilgileri Logoss
Bedava Oyun İndir, Online Flash Oyun Oyna, Oyun Yükle, Oyun Yapımı, Game Maker, Oyun Yamaları
Sitemizden Daha fazla yaralanmak İçin Lütfen Üye Olunuz Bedava Oyun indir,Online Flash Oyun Oyna,Oyun Yükle,Oyun Yapımı,Game Maker,Oyun Yamaları Seni bekliyor

O game Bilgileri Logoss
Bedava Oyun İndir, Online Flash Oyun Oyna, Oyun Yükle, Oyun Yapımı, Game Maker, Oyun Yamaları
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Oyun Sitelerinde Yeni Bir Devrim
 
AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 O game Bilgileri

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
power_281

power_281


Ruh Hali : KEYİFLİ
Teşekkür Gücü : 245
Mesaj Sayısı : 149
Rep Gücü : 11271
Rep : 10549
Kayıt tarihi : 21/05/09
Nerden : Adana

O game Bilgileri Empty
MesajKonu: O game Bilgileri   O game Bilgileri I_icon_minitimeCuma Eyl. 11, 2009 2:28 pm

evet arkada$lar burda ogame ile ilgili bazi konulara deyineceim..Umarim bunlar i$inize yarar..

Sömürge Secimi..
Sömürge sizin gelişmeniz için çok büyük önem taşır.Sömürge seçmek için bazı şeyler kurallar var bence;

> Herkes "4-8 arası alın bunlar yüksek alanlıdır" der.Onlara tesadüfen böyle gelmiş olabilir, ama 1-15 arası alacağınız her gezegenin yüksek çıkma ihtimali vardır.Bana 4ten aldğım sömürgede 69 alan çıkmıştı.Yani buna da şans işi diyebiliriz...

> Sömürgeniz küçük alanlı (163ten küçük) ise hemen patlatınız ve ayn yeri 48 saat sonra tekrar ln.
Bir de şu yanılgı var.Aldğın sömü patlatıp tekrar alnca alanı 200den fazla çıkıyor diye.Ben 3 defa aynı yerden aldım nedense 163ü geçemedi...

Sömürgenizi (örnekle açıklayim);

>1💯5'te anagezgeniniz varsa; 1 Tane sömürgenizi 30 sistem aşağıya (1:70:X)e , 1 tanesini de 30 yukarı (1:130:X) e alın.Böyle almanızdaki amaç her yeri (70-130 arası)gar menzili içinde tutmaktır ki bu size ilerde çok yararyacak..
Geriye kalanların 5 tanesini 9a atın.Issız yere.Orda geliştirin.Toplam 7 gezegen oldu, geriye kalan 2sini almayın.Onlar ilerde lazım olur.(filo taşırken)


Umarım faydalı olmuşumdur..

HIZLI GELISME TAKTIKLERI
Arkadaslar Bunu Cogunuz Biliorsunuz Ama Genede Yazayim istedim Bilmeyenler icin..
HIZLI GELiSME ÖNERiM(iZ)
S1 M1 M2 S2 M3 M4 S3 K1 K2 S4 M5 D1 S5 M6 K3 S6 D2 D3 S7 K5 D4 S8 D5

S: Solar
M: Metal
K: Kristal
D: Deut.

Ay İçin Önerim

M1 R1 M2 R2 M3 Rr1 U1 ve boyle gidin.

M = Merkez istasyonu
R = Robot Fabrikasi
Rr = Radar
U = Uzay tersanesi

Ay Nedir Ne i$e Yarar?
Ay, bir filo gezegendeki savaşta vurulup yokedilince oluşur. Harabe sıkışır ve bir ay oluşturur. Ancak bu her seferinde olmaz, 100 bin madenlik harabe başına %1 şansla olur. Bu şans en çok %20'ye kadar çıkabilir, daha büyük harabelerin şansa etkisi %20'den çok olmaz. Harabe ne kadar büyükse ay da o kadar büyük olur.
1) Ay nasıl çıkar?
Ay tamamen şans eseri çıkan bir şeydir.Tabi çıkmasına etken olarak savaşın büyüklüğü de vardır.Mesela %2 ile ay çıkarken , %20 şans ile ay çıkmıyor.
2) Ay ne işe yarar?
Ay, aslında normal gezegeninizle birkaç farkı dışında aynıdır.Ay'da nanit yapılamaz.Mesela robot fabrikasını 2ye getirip uzay tersanesini açarsınız ve gemiler üretebilirsiniz. (Bende yeni öğrendim)
3) Ay'da hangi binaları kurabilirim?
Robot Fabrikasi,Uzay Tersanesi,Metal Deposu,Kristal Deposu,Deuterium Deposu,Ay Merkez Istasyonu,Radar Istasyonu (Eğer başka varsa ekleyelim[ )
4) Radar nedir ve ne işe yarar?
Radar, etrafınızdaki filo hareketlerini görebileceğiniz (kısacası casustur ) bir binadır ve belli bir kademeden sonra çok işe yararyabilir.
5) "Aydan kilitlendiler" sözü ne demektir?
Sizin filonuz savaştan geri dönüyor ve adam bunu ayından görüyor.Hızını ayarlayark sizin filonun peşine filosunu takıyor.Araya en az 2 saniye ile filo takabiliyorlar. (Belki daha hızlısı vardır)Elinizden birşey gelmiyor tabi, hem aldığınız hammadde hem de filonuz gidiyor.[8D]
6) Radarla ne kadar uzağı görebilirim?
Radarın Kademesinin Karesinin 1 eksiğidir.
7) Ay'ın alanı çok küçük ne yapabilirim?
Her geliştirdiğiniz "Ay merkez İstasyonu" daha fazla alanı iskana açar.Doğal olarak da alanınız artar.[:'(]
Cool Ay'da maden yok ne yapabilirim?
Ay'da yapabileceğiniz bir maden olmayacağı için sadece gezegenlerinizden nakliye yaparak madeninizi arttırabilirsiniz.
9) Ay'dan filo kaldırmanın avantajı nedir?
Ay'dan kaldırdığınız filoları başka radarlar göremez.

10) Sıçrama geçidi nedir ve ne işe yarar?
Teknik Anlamıyla: Siçrama Geçitleri Galaksi içinde filolari zaman kaybetmeden bir yerden baska yere göndermeyi saglayabilen dev Ileticiler.Yalniz bu iletim ancak iki gecit arasinda olabilir, tek bir gecit yeterli degilgir. Bunlarin deuterium maddesine ihtiyaclari yoktur,ancak 2 sicrama arasinda 1 saat beklemek gerekir, yoksa asiri isinma nedeniyle gecitler parcalanir. Kaynaklarin bu yöntemle bir yere gönderilmesi mümkün degildir. Tüm bu islemler icin cok yüksek seviyede teknolojiye sahip olmak gerekir.
Bence; sıçrama geçidi gemilerinizin bir yerden bir yere daha hızlı geçirmenizi sağlar.Ama bu geçidi yapmak için 2 tane ayınız olması gerekir ki biz 1 tanesini bile zor buluyoruz[8D].Avantajı ise ayınızın biri 1. galakside, öteki 6. galakside.Gemileriniz 1 saat içinde 1den 6ya çıkacaktır.

Ay icin gelisim sablonu

M1 R1 M2 R2 M3 Rr1 U1 ve boyle gidin.

M = Merkez istasyonu
R = Robot Fabrikasi
Rr = Radar
U = Uzay tersanesi

Tetikci TAKTIGI..
1- Oyuna başladıgınızda Bi kere düşüneceksiniz " Bu oyuna ne kdr zaman ayırabilirim diye " Eger zamanınız bolsa bu taktik tam size göre...

Evren yeni açıldı diyelim herkes sırayla başladı 1 solar + 1 metal + 2 metal + 2 solar v.s. v.s. bunlar artık klasik oldu Yapacagınız şey şu Yağmacı taktik kafadan KN i açacaksınız komşu gezegenlere saldırıp durcaksınız bunu yaparken puanınızın hemen artmaması için süresi uzun araştırmalara yonelirseniz etrafınızın NOOB larla dolmasını engellersiniz... Akabinde Açacagınız gemiler Casus sonda , Hafif avcı ve agır avcı ve geri donusumcu gemisi . Bunlarla ufak çaplı bir filo kurun İlk başta Büyük nakliye basmayın çünkü yavaşlar ve zaman sizin için çok kıymetli. Kesinlikle Kruvazör basmıcaksınız , direk komutaya çıkacaksınız çünkü kruvazör oyun başında çok çok gereksiz bir gemi gd bastıgınız için saldırılarda gemiler dusse bile çöpü toplayıp kumulatif kar a ulaşabileceksiniz... ilk 20 günde bu taktikle komuta açılır İleri ki 20 günde ve oyunun takip eden 1 ayında filo basmaya başlıcaksınız bu arada Sıranız tahmini [ buraya dikkat ] ilk 50 olur Komutaları tek tek basarken hataya düşmeyin sakın ; Komuta güçlü bir gemi ama tek başına bir kuvvet arzetmez yanına Hafif avcılar koydugunuzda Gerçekten süper bir güç elde edersiniz Örneklendirmek gerekirse oyun basında 300 Komuta basacagınıza 150 komuta ve 1000-1500 hafif avcı basmanız 300 komuta basan bir oyuncuyu kolaylıkla bertaraf etmenizi ayrıca Evren rekoru kırabilme şansınızı arttırır... Not : Denenmiştir Evren rekoru kırılmıştır... Maden kademeleriniz ilk 1 ay çok çok kötü olacaktır çünkü elde avuçta ne varsa Filoya bağladınız , ileriki dönemde artık elinizde 300 kdr komuta ve 2500-3000 kdr da hafif avcı oldugunda yapacagınız şey kolonileri geliştirmek Öncelikle 200 ve üstü alanlarda gezegenler bulmak ki bunun şartı 4-5-6. sıralardan gezegen seçmektir Bu şekilde 1 ana gezegen + 6 sömurge yi geliştireceksiniz tahmini olarak ana gezegen seviyeniz 22 metal - 20 kristal - 17 deut - 20 solar olacak sömlerinizde asgari 19 metal 17 kristal 14 deut 17-18 solar olabilir... Şimdi burda bir çok arkadasın düştüğü bir yanılgı var kesinlikle solar enerji binasını yukseltmeyin yani şöyle diyelim 22 solar enerji binasını ancak 70-80k puana geldiginizde basacaksınız diger enerji ihtiyacınızı Solar uydular saglayacak yaklaşık 80-100 tane basmanız şiddetle önerilir bölece arta kalan madenle filonuzun gücüne güç katacak etrafınızda sonda dahi atılmaktan korkulan birisi haline geleceksiniz... Ve oyunun ikinci ayı dolmadan tahmini sıranız ilk 3 tür eğer şansınız yaver gitmişse lider + bayada bi puan farkı açmış olursunuz... 100k puandan sonra artık yanlızsınız oyun sizin taktik sizin filonuzu basacaksınız yolunuza devam edeceksiniz Etrafınızda ki AY ları kiralıcak galaksi galaksi dolaşacak av arayacaksınız ve neden tüm sömürge haklarını doldurmadıgımızda burda ortaya cıkıyor çünkü sizin galaksi galaksi av peşinde koşabilmeniz için 2 tane boş sömurge hakkınız olması lazım yani birini yollıcaksınız oraya taşınıp digerini patlatıcaksınız böle böle ilerleyeceksiniz...

Evet taktik bu Bu taktigi bana M İ R isimli Ogame.com.tr de isim yapmış bir arkadaştan ögrendim kendisi 6. ve 18. evrenlerde Lider olmuş uzun süre açık ara fark açmış birisi


2- Madenci taktigi ; Burda taktik şu oyun basında gene nakliye gemisini açacaksınız belli bir süre yagma yapacaksınız ama savas gemisi basmanıza gerek yok bir kaç hafif avcı bulundurmanız yeter kesinlikle savunma + gemi basmıyoruz ... Gelen madeni hemen maden kademelerine harcayarak üretimi arttıracaksınız Bi an önce bulundugunuz sistemde ki butun boş gezegenlere yerleşip karınca misali Küçük nakliyelerle malları ana gezegene taşıyacak ordanda ihtiyaca göre harcayacaksınız Dogrusunu sölemek gerekirse bu taktik sizi yukarılara taşımaz ama 2 ay dolmadan günlük üretiminiz 2M olacak ki bu seferde filo vurmadan hergun 2000 puan artacaksınız bu sizi ilk 100 e sokmaya yetecek saldırı alma derdiniz olmayacak cunku dalıpta alabilecek hiç birşeyleri olmayacak diger oyuncuların... Bu taktik kafa dinlemek isteyen sakin oyuncular için birebir Eger bir gün ogameden bıkacak olursam son oyunum madenci taktigi olacak 1500-2000 tane kücük nakliye gemisi 5000-10000 de casus sonda ile yagmalıcam etrafı Bu taktikte gerçekten kayda degerdir...

Evet benim örnek verebilecegim taktikler bunlar... Birinde doyumsuz bir filo avlama hisse ve üst sıralarda bulunmanın gururu var ama çok zahmetli çok zorlayıcı bir taktik... Digerinde sakince yavaş yavaş üst sıralara gelme var ama ikisinde de oyunun tadı çok farklı...

Sonuç olarak bu bir oyun herkes istedigi şekilde zevk alabilir ama dediğim gibi bu 2 taktik uygulayanlar tarafından sonuca gidilmiş kabul gören takdiklerdir Ancak şu var Her iki takdikte de şans + sıralama çok önemli hangi şeyi ne zmn yapacagınızı bileceksiniz... İlk takdikte maden kademesini ne zmn bırakacagınızı he zmn komuta gorevlerine gececeginizi iyi ayarlamassanız sonuc sizi 2-3 hafta geriye atabilir o zmn da yandı gülüm keten helva...

Umarım yeni başlayan yada başlamaya karar veren arkadaşlara ışık olabilmişizdir hepinize iyi oyunlar...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
O game Bilgileri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Rütbe bilgileri ve daha bir çok şey burda
» Game Maker Türkçe e-kitap

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bedava Oyun İndir, Online Flash Oyun Oyna, Oyun Yükle, Oyun Yapımı, Game Maker, Oyun Yamaları :: ONLİNE OYUNLAR :: Ogame-
Buraya geçin: